pátek 29. května 2020

Jee, profesore


..Lukas byl na ,,pozdní,, snídani. Brzy ráno byl na jednom doučování a pak si šel zaběhat..

Be: Ráda jsem tě viděla,.. No nevím zda budu mít čas, ještě stále doháním učivo.
..Jak couvala narazila do židle, která stála za ní..

Be: Jéé, profesore, co vy tady ? Pardon, té židle jsem si nevšimla. Lu: Zašel jsem si na snídani. Nedáš si ?

Lu: Tak si nabídni. Be: "Moc mu to ležérní oblečení sluší, moc." Děkuji, i za kávu. Lu: Nemáš za co. Kde jsi byla ? Moc ti to sluší. Be: No, já byla na snídani s kamarády z dětského domova. Už dva měsíce jsme se neviděli. Lu: A bavila jsi se dobře ? Be: A moc dobře. Já... děkuji za snídani. Musím jít domů.

Lu: Není za co. Be: A vlastně, kdy bude další lekce doučování ?
Lu: Hm, zítra ve tři odpoledne ano. Vezmi si sebou ta zadání z minule. Projdeme si to spolu. Be: Dobře, přinesu. Nashledanou zítra.

Pěkný den,...

6 komentářů:

Nathaniel

   ..Už se ve skříni nudil, oblékl co dům dal. Je zkrátka dokonalej..   Pěkný den,..